Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

t.č. voda voda

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Dobrý den, měl bych dotaz:
máme tepelné čerpadlo zn. Mytos od firmy Myslil, Škvorec a po 4 letech provozu nám začala naskakovat porucha
HTr vysoký tlak. Dodavatel tvrdí, že je to způsobeno pikolou mezi čerpadlem a akumulační nádrží. Závada se projevuje několikrát za den, ale někdy i po 2 dnech. Po vypnutí a opětovaném zapnutí je čerpadlo v provozu a poté se v různých cyklech porucha opět objeví. Jelikož dodavatel provozuje v současné době firmu jen okrajově , prosím o radu jak dále postupovat. Dodavatel se nebrání opravě, ale domluva probíhá jen telefonicky a nápravu stále oddaluje. Prosím , poraďte, zda vzniká riziko poškození agregátu a jak mám postupovat, pokud dodavatel nesplní své závazky , což je 5 let záruky a ta skončí 10.6.2009. Případně mi prosím poraďte kvalitní firmu na údržbu, případně opravu.
Děkuji Vejman Václav.
  • 4. 12. 2008  21:28
  • Václav Vejman

Porucha vysokotlakého presostatu může být způsobena oběhovým čerpadlem nebo vadnou regulací, případně chybou samotného presostatu. Jde o vážnou poruchu kterou by měl dodavatel v době záruky odstranit co nejdříve. Pokud dodavatel neplní své záruky, můžete si nechat opravu provést od jiného dodavatele a náklady vymáhat po Mytosu. Nejrychlejší cesta k opravě je, když do Mytosu zavolá nějaký právník a vysvětlí jim jaké jsou v době záruky jejich povinnosti:-)


  • 5. 12. 2008  09:28
  • Správce
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku