Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

TnG servis

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Tak co já mám zkušenost, když jsem měl pocit, že čerpadlo zabírá příliš často, v divných intervalech a řešil jsem to telefonickou žádostí o kontrolu, tak mi tam z TnG do druhého dne poslali technika, který to zkontroloval, vysvětlil mi přesně, jak to funguje, ukázal, že je vše v pořádku a od té doby s tím nebyl problém. Mám to tedy zatím půl roku a vše je OK :-)
  • 17. 12. 2012  11:17
  • Lukáš Lakomý

Je potěšující, že se po veřejné kritice takto zlepšil servis poskytovaný touto firmou.
  • 18. 12. 2012  09:59
  • Správce
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku