pro Toma (stížnosti na IVT)
předchozí | další |
- 15. 4. 2014 11:19
- Andrej H.
Dobrý den,
zrovna tomuto případu jsem se osobně věnoval. Zákazník se na nás obrátil až po 10 letech provozu tepelného čerpadla. I když toto naše tepelné čerpadlo bylo mnoho let po záruce, vyslali jsme na naše náklady servisního technika na kontrolu. Ten konstatoval, že tepelné čerpadlo potřebuje jen vyladit chladící okruh a udělat běžnou údržbu odpovídající jeho stáří, jinak je OK. Hlavní problém této instalace je v prasklém potrubí plošného kolektoru, přičemž dodavatel topení a investor se po těch letech už ani neshodnou na tom, kdo z nich vlastně zemní kolektor tehdy instaloval. Myslím, že zrovna v tomto případě jsme jako dovozce tepelného čerpadla postupovali směrem k zákazníkovi hodně vstřícně, když jsme poskytli bezplatný pozáruční servis.
Ing. Marek Bláha
Ředitel společnosti
Tepelná čerpadla IVT s.r.o.
- 15. 4. 2014 18:04
- Správce
předchozí | další |