Pravidla použití poradny

  1. Dotazy se musí týkat tepelných čerpadel, dotací na tepelná čerpadla, případně navazujících technologií
  2. Dotazy nesmí obsahovat komerční reklamu a komerční odkazy
  3. Dotazy nesmí poškozovat dobré jméno ABECEDY
  4. Dotaz nesmí obsahovat vulgarismy a nesmí být v rozporu s právními předpisy, dobrými mravy či veřejným pořádkem (např. nesmí napadat jiné osoby).
  5. Využití informací z poradny je na riziko uživatelů poradny.

Odbornou bezplatnou poradnu webu ABECEDA ČERPADEL provozuje a spravuje od 1.1.2021 společnost GT Energy s.r.o., která se zabývá energetickým poradenstvím, projektováním zdrojů tepla s tepelnými čerpadly, dodávkami a servisem tepelných čerpadel různých značek.

Odpověď na dotaz tazatele vychází výlučně z informací poskytnutých tazatelem a případně z veřejně dostupných informací a představuje nezávazný názor provozovatele poradny opírající se o jeho praktické znalosti a zkušenosti.

Provozovatel poradny není odpovědný, pokud danou otázku někdo jiný posoudí jinak.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah příspěvků zveřejněných před 1.1.2021.

Provozovatel poradny neodpovídá za obsah dotazů tazatelů.

Provozovatel poradny si vyhrazuje právo odstranit jakýkoli dotaz a to bez udání důvodu.

žádost

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku
předchozí | další

Při roční záruční prohlídce instalační firma požaduje zaplatit tuto prohlídku. Domnívám se, že jejich požadavek není správný a záruční servis by měl být zdarma. Má firma nárok na zaplacení?
  • 7. 8. 2017  12:49
  • Jirka

Záruční servis (při poruše) zdarma je. Záruční preventivní prohlídky obvykle zdarma nejsou.
To že je servis placený a jestli je povinný nebo ne, vám dodavatel musel sdělit předem (ve smlouvě, objednávce servisu atd.). Pokud vám to nesdělil a není to ani ve smlouvě pak to asi platit nemusíte, ale s ohledem na případné další servisy to není úplně dobrý nápad.
  • 7. 8. 2017  13:20
  • Správce
předchozí | další

Přidat doplňující dotaz jen pro autora příspěvku